Рубрика: Без рубрики, Մայրենի-6

Հայոց լեզու

Վերհիշում ենք հնչյունը և հնչյունափոխությունը:

  1. Գրի՛ր, թե ընդգծված արմատների մեջ ինչ փոփոխություն է կատարվել (փոփոխությունը տեսանելի դարձնելու համար բառը վանկատի՛ր):

Օրինակ՝

կես — կիսատ (կի-սատ) – ե-ն դարձել է ի:

Թիվ-թվանշան (թը-վա-նը-շան)-ի-ն դարձել է ը:

Անասուն — անասնապահ-ու-ն դուրս է ընկել, սղվել է:

Տեր — տիրանալ (տի րա նալ)-ե-ն դարձել է ի։


էջ-իջնել-(իջ նել )-է-ն դարձել է ի

ինձ- ընձուղտ-(ըն ձուղտ )-ի-ն դարձել է ը

գիծ — գծել-(գը ծել)-ի-ն սղվել է 

աղավնի — աղավնյակ-(ա ղա վնյակ )-ի-ն սղվել է 

կաղնի — կաղնուտ-(կա ղնուտ )-ի-ն սղվել է

հուր — հրեղեն-(հը րե ղեն)-ու-ն սղվել է

հիսուն — հիսնամյա-(հիս նա մյա)-ու սղվել է 

առու — առվակ-(առ վակ)-ու սղվել է

աստղ — աստղային-(ա ստղա յին)

  • Գրի՛ր, թե ընդգծված արմատների մեջ ի՞նչ փոփոխություն է կատարվել:

Օրինակ՝

վայրկյան — վայրկենական — յա-ն դարձել է ե:

Ձյուն — ձնհալ – յու-ն դարձել է ը:

Մատյան —մատենիկ-յան-ն դարձել է իկ

սառույց —սառցահատ-ույց

կառույց — կառուցել, կույտ — կուտակել:

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий