Рубрика: Հայոց լեզու-7

Հայոց լեզու

1․ Յ․ Ավետիսյան, Հայոց լեզու, Խոսքի մշակույթ գրքից կարդալ էջ 26-31-ը, բլոգում ներկայացնել՝ ինչ հասկացար։

2․ Կատարել առաջադրանքներ այս գրքից․

էջ 11-ի վարժություն 5-ը,

Մտածել, հյուսն, թպրտալ, աննկատ, կայսր:

էջ 14-ի վարժություն 10-ը,11-ը,

Բախտորոշ — օ

Ամենաորակյալ — վօ

Տարորոշել — վօ

Ովքեր — օ

Ոդիսևս — վօ

Աներորդի — վօ

Կողմնորոշել — օ

Հատորյակ — օ

Ովք — վո

Հմտորեն — օ

Վատորակ — օ

Առջաորս — վօ

էջ 17-ի վարժություն 14-ը,

Հորեղբայր-է

Անեզր — է

Անելանի- է

Աներկյուղ — յէ

Ինքնաեռ- յէ

Ամեփ-է

Տասներկու-է

Արևմտաեվրոպական- յէ

Ամենաերկար-յէ

Մեներգ-է

Տարերային- է

Քսաներեք- է

էջ 25-ի վարժություն 26-ը,

ա) Արագություն, ուղբերգույուն, թագուհի, համերգ, ահագին, հարգանք:

բ) զարգացում, անհագ, ազգ, օգոստոս, մարգագետին, փափագ:

գ) Տիգրան, սեգ, զուգակցնել, երկրպագու, զուգադիպել, հանգել:

դ) Դեգերել, նվագ, Գարեգին, Բազրատ, երգիծանք, բագին:

էջ 28-ի վարժություն 29-ը,

էջ 31-ի վարժություն 32-ը

էջ 34-ի վարժություն 35-ը

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий