Рубрика: Երկրաչափություն

Երկրաչափություն | Ինքնուրույն աշխատանք

Ինքնուրույն աշխատանք

1.Գտնել հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը,եթե կողմերից երկուսն են 4սմ և 9սմ։

22

Որովհետև 4սմ+4սմ= չի 9սմ

2.Կարո՞ղ է գոյություն ունենալ եռանկյուն հետևյալ կողներով ա)3սմ,4սմ,1դմ, բ)5սմ,5սմ,10սմ

ա) Ոչ, որովհետև 3սմ+4սմ= չի 10սմ

բ) Ոչ, որովհետև 5սմ+5սմ= չի 10սմ

3.Հավասարասրուն եռանկյան պարագիծը 20սմ է։Կողներից մեկը մյուսից մեծ է երկու անգամ։Գտնել այդ եռանկյան

20=x+x+2x=4x, 20/4=5, x=5, x 5սմ, 2x=5*2=10սմ

4.ABC եռանկյան մեջ AB>BC>AC:Համեմատեք եռանկյան անկյունները։

Քանի որ AB> BC, հետևաբար <C> <A, քանի որ BC> AC, հետևաբար, <A> <B, <C> <A> <B

5.Եռանկյան՝ տարբեր գագաթներին հարակից երկու արտաքին անկյունները հավասար են: Եռանկյան պարագիծը 74սմ է, իսկ կողմերից մեկը՝ 16 սմ: Գտեք եռանկյան մյուս կողմերը:

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий