Рубрика: Հեռավար ուսուցում, Մայրենի լեզու

Հաշվետվություն

Ի՞նչ բանաստեղծություններ ես սովորել առաջին ուսումնական շրջանում, թվարկիր՝ կցելով տեսանյութերի կամ ռադիոնյութերի հղումները։

https://vardapetyanmarina.wordpress.com/2020/12/17/իչնումէ-ձյունը-իչնում-լույսի-պես%2F

Շարականը,Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց:

Ի՞նչ գրքեր ես կարդացել առաջին ուսումնական շրջանում, ո՞րն է քո կարդացած ամենահետաքրքիր գիրքը, ինչո՞ւ։ Ես կարդացել եմ «Հարրի Պոթերը և փիլիսոփայական քարը» գիրքը շատ հետաքրքիր է, բայց դեռ չեմ վերջացրել, շարունակում եմ կարդալ:

Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։

20 կարծես

Ո՞րն է ամենահետաքրքիր նախագիծը, որ կատարել ես մայրենի լեզվից:

Մատենադարանի մասին

https://vardapetyanmarina.wordpress.com/2020/09/16/573/

Լեզվաբանական ամսագրում քո նյութերից կա՞ն։ Ամսագրի ո՞ր համարն ես կարդացել, ո՞ր նյութն է քեզ շատ դուր եկել:

Ոչ, չկան:

Ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։

Չեմ հիշում

Մայրենիի դասընթացի տարբեր գործունեություններից՝ ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում․․․․, ամենից շատ ո՞րն է քեզ համար օգտակար ու հետաքրքիր եղել, ինչո՞ւ։

Լեզվաբանական աշխատանքները, քանի որ սովորում եմ ճիշտ գրել:

Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։

Մայրիկը, օգնում է այն ժամանակ, երբ ես խնդրում եմ: Հիմնականում ստուգում է կատարած աշխատանքս և երբ ինչ-որ բան պարզ չէ:

Մայրենիի դասընթացի աշխատանքներից ո՞րն ես ավելի սիրով ու հեշտությամբ կատարում, ո՞ր աշխատանքները կատարելիս ես դժվարանում կամ քեզ համար հետաքրքիր չեն:

Սիրում եմ գրել թելադրություն, այնքան էլ չեմ սիրում բնութագրել:

Share this:

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий