Рубрика: Հայոց լեզու-7

Բայի հիմք

  1. Կազմի՛ր տրված բայերի ներկայի / առաջին/ և անցյալի / երկրորդ/ հիմքերը. գրել, կարդալ, գտնել, հասնել, թռչել, վախենալ, քարանալ, քարացնել, վախեցնել, հասցնել, սիրվել, ցատկոտել, կոտրատել:

Օրինակ՝ գրում եմ-գր- ներկայի հիմք, գրեցի-գրեց-անցյալի հիմք

կադալ – կարդում եմ – կարդ – ներկայի հիմք, կարդացի – կարդաց – անցյալի հիմք: 

գտնում եմ – գտն – ներկայի հիմք, գտա – գտ – անցյալի հիմք

հասնում եմ – հասն – ներկայի հիմք, հասա – հաս – անցյալի հիմք 

թռչում եմ – թռչ – ներկայի հիմք, թռչա – թռչ – անցյալի հիմք

վախենում եմ – վախեն – ներկայի հիմք, վախեցա – վախեց – անցյալի հիմք

քարանում եմ – քարան – ներկայի հիմք, քարացա – քարաց – անցյալի հիմք

քարացնում եմ – քարացն – ներկայի հիմք, քարացրի – քարացր – անցյալի հիմք

վախեցնում եմ – վախեցն – ներկայի հիմք, վախեցրի – վախեցր – անցյալի հիմք

հասցնում եմ – հասցն – ներկայի հիմք, հասցրի – հասցր – անցյալի հիմք

սիրվում եմ – սիրվ – ներկայի հիմք, սիրվեցի – սիրվեց – անցյալի հիմք

ցատկոտում եմ – ցատկոտ – ներկայի հիմք, ցատկոտեցի – ցատկոտեց – անցյալի հիմք

կոտրատում եմ – կոտրատ – ներկայի հիմք, կոտրատեցի – կոտրատեց – անցյալի հիմք:

2. Որոշի՛ր տրված բայերի կազմությունը, ընդգծի՛ր ածանցները. սիրել, փնտրել, խոսել, վախենալ, մտնել, փախչել, առնել, հագենալ, կիսվել, ժանգոտել, ջարդոտել, կարոտել, բզկտել, աշխատել:

վախենալ – են, մտնել – ն, փախչել – չ, առնել – ն, հագենալ – մ, կիսվել – վ, ջարդոտել – ոտ:

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий