Рубрика: Մայրենի-6, Իմ գրադարանը

Իմ ուսումնական աշունը «Մայրենի»

  • Բլոգումդ բացի՛ր «Իմ գրադարանը» բաժինը և կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս նշի՛ր այս բաժինը:
  • Ի՞նչ ստեղծագործություն ես կարդում այս շաբաթ (վերնագիրը, հեղինակի անունը):
  • «Թոմ Սոյերի արկածները» Մարկ Տվեն:
  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
  • Իմ ամենասիրած, արտահայտությունն է «Գրողը տանի»:
  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
  • Թոմ- Խորամանկ, խելացի, ճկուն:
  • Մորաքույու- Խիստ, պահանջկոտ:
  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ ստեղծագործության մասին:
  • Ինձ այն շատ է դուր գալիս, որովհետև հերոսը շատ ծիծաղելու է և հետաքրքիր:

Պատմի՛ր նաև քո աշնանային հանգստի մասին: Որտեղ էլ լինես, պատմի՛ր քո գտնվելու վայրի մասին, լուսանկարի՛ր աշնանային գեղեցիկ տեսարաններ։

Ես իմ եղբորս հետ գնացել էինք Դիլիջան, այնտեղ շատ գեղեցիկ էր, որ կողմ նայում էիր գույնզգույն անտառեր: Ես քայլում էի և հավաքում տերևներ:

Պատմի՛ր տեսածդ ֆիլմերի մասին: Ի՞նչ ֆիլմեր ես դիտել այս շաբաթվա ընթացքում:

Ես դիտել եմ Կոկո ֆիլմը: Այդ ֆիլմը մի փոքր հուզիչ էր, բայց շատ շատ հետաքրքի նույնիսկ լինում էին ծիծաղելու մասեր:

  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
  • Երբ Կոկոն հայտնվեց երկնային կյանքում 😩😅
  • Առանձնացրո՛ւ կերպարներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
  • (Այնտեղ նրանք շատ են կասեմ միայն գլխավորին)
  • Կոկո- Խելացի, ծիծաղելի, բարի, խորամանկ:
  • Գրի՛ր կարծիք ֆիլմի մասին
  • Ֆիլմը ես շատ հավանեցի, որովհետև այն սովորեցնող էր, երաժշտական, ծիծաղելի, հետաքրքիր և շատ գեղեցիկ նկարած :

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий