Рубрика: Հեռավար ուսուցում, Մայրենի լեզու

Առաջադրանքներ

  • Քո կարծիքով Օգին ինչո՞ւ էր կարծում, որ ծիրան գողանալը մեղք չէ:
  • Օգին կարծում էր ,որ մեղք չի գործում, քանի որ ուտելիք է :
  • Տեքստից առանձնացրու մարդու անուն նշանակող բոլոր բառերը, ինչպե՞ս են դրանք գրվում: Էլ ո՞ր բառերն են գրվում այդպես:
  • Յուլիսիս Մաքոլին, Լայոնել Քեբոտն, Օգի Գոթլիբը, Նիքի Փալոդան, Ալֆ Ռայֆը և Շեկ Մանուկյանը։ Անուն և ազգանոիներն գրվում եմ մեծատառով նաև բոլոր հատուկ անունները գրվում են մեծատառով:
  • Քո կարծիքով ինչպիսի՞ առաջնորդ էր Օգին, խոսքերդ հիմնավորիր:
  • Իմ կարծիքով Օգին հնարամիտ էր, նա կարողանում էր իր շուրջ հավաքեր և նրան լսում էին:
  • Կարդա առաջին պարբերությունը և մեկնաբանիր։ Քո կարծիքով ինչպե՞ս են բարեկամանում։
  • Շատ անգամ մարդիկ բարեկամանում են երբ համախմբվում են մի մտքի, գաղափարի շուրջ:

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий