Рубрика: Հեռավար ուսուցում, Մայրենի լեզու

Մայրենի լեզու

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը:

Հանկարծ ժայռի տակից մի ամեհի վարազ դուրս թռավ և չոր մացառներն ու դալար թփուտները ջարդուխուրդ անելով՝ խոյացավ դեպի արջը: Երբ արջը տեսավ վարազին, ուզեց փախչել, բայց երկյուղն այնքան մեծ էր, որ սայթաքեց ու թրմփաց գետնին: Կատաղած վարազը ակնթարթորեն հարձակվեց ու պատա-ոտեց ախոյանին: Վարազը վրեժ էր լուծում իր ձագուկների համար:

2.Հիշիր ասացվածքներն ու ավարտիր միտքը:

Աջով տուր, որ ձախով վերցնես:
Լավություն արա, ջուրը գցիր:
Սարը սարին չի հանդիպի, մարդը մարդուն կհանդիպի:
Ուժեղի մոտ միշտ էլ թույլն է մեղավոր:

4.Օգտվելով բառարանից՝ գրիր տրված բառերի հոմանիշները:

օրնիբուն — ամբողջ օրը , չարչարվել- —

տանջվել, խոշոր- մեծ, ահագին, լուռ -տանջվել, համարձակ-խիզախ :

5.Մանկիկ, մայր, մանկություն, զավակ, որդի, գագաթ, առյուծ բառերը
 գրիր համապատասխան շարքերում:

Ո՞վ-մանկիկ, մայր, զավակ, որդի, առյուծ:
Ի՞նչ-մանկություն,գագաթ

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий