Рубрика: Без рубрики, Հեռավար ուսուցում, Մայրենի լեզու

Մայրենի լեզու

  • Ո՞վ էր Ջիմը, մի քանի նախադասությամբ պատմիր նրա մասին:
  • Ջիմը մի փոքրիկ տղա է, որը առաջին անգամ դպրոց պետք է գնա:
  • գտիր Ջիմի հայրիկին նկարագրող հատվածը:
  • Նրա հայրը ֆրանսիացի էր, քառասնամյա թիկնեղ մի տղամարդ, որի պատանեկության տարիներն անցել էին աղքատության, ձախորդությունների ու փառամոլ երազանքների երազանքների մեջ:
  • Ինչո՞ւ էր Էմին անհանգստանում Ջիմին դպրոց տանելիս:
  • Քանի որ մտահոգված էր, որ Ջիմին չի սիրի դպրոցը, այն տեղից տհաճ հոտ էր գալիս և փնթի էր:
  • Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

Ես կարծում եմ, որ նրա գործերը այդքան էլ լավ չեն գնա, քանի որ նա չհավանեց դպրոցը:

  • Վերնագրիր առաջին մասը բառով, բառակապակցությամբ, նախադասությամբ:
  • Դպրոցականը
  • Ջիմը չէ սիրում դպրոցը :
  • Առաջին դասարան

Автор:

Բարև ձեզ։ Ես Մարինա Վարդապետյա եմ, ես 12 տարեկան եմ 7-2 դասարանից: Ես զբաղում եմ մեծ թեննիսով, նկարում, սիրում եմ կարդալ և ստեղծագործել:

Оставьте комментарий